Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за датчик на вентилатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Съгласен съм - така е схемата.
    Но защо не тръгва вентилатора на първа скорост когато е в нормални условия.
    Да не би да е нещо програмно.

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от tubeamplifier Покажи съобщение
      Съгласен съм - така е схемата.
      Но защо не тръгва вентилатора на първа скорост когато е в нормални условия.
      Да не би да е нещо програмно.
      ами така както го описваш, би трябвало всичко да е наред. като пуснеш климатика, тръгва ли 1-ва степен.
      точка

      Comment


      • #18
        Не ,не тръгва.

        Comment


        • #19
          Кое точно не работи четете внимателно първа степен на тоя мотор се пуска на 98 градуса
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            Е да де ,не се пуска първата скорост.
            на 98 условни градуса се вкл. втората скорост.
            Установено е по сработването на сответното реле ,и чрез разкачане на реостата за първата скорост,като вентилатора остава да работи и без реостата - това си е 2-ра скорост.
            Първата се вкл. на 86 и изкл. на 82 град.
            Втората се вкл. на 98 и се изкл. на 92 град.

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от tubeamplifier Покажи съобщение
              Е да де ,не се пуска първата скорост.
              на 98 условни градуса се вкл. втората скорост.
              Установено е по сработването на сответното реле ,и чрез разкачане на реостата за първата скорост,като вентилатора остава да работи и без реостата - това си е 2-ра скорост.
              Първата се вкл. на 86 и изкл. на 82 град.
              Втората се вкл. на 98 и се изкл. на 92 град.
              А между 86 и 92 кое работи? Нещо няма логика.
              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

              Comment


              • #22
                За всичко си има логика.
                При загряване на водата до 86 градуса се вкл. 1-ва степен ,от там нататък ако температурата не пада ,а продължава да се повишава до 98 работи си все 1-ва степен.
                Ако м-у временно температурата не падне ,а достигне 98 градуса ,се вкл. втората степен ,която охлажда и спира при 92 градуса на водата ,оставяйки да работи отново първа степен.
                Така е логиката на управление ,която не се изпълнява при мен.

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от tubeamplifier Покажи съобщение
                  За всичко си има логика.
                  При загряване на водата до 86 градуса се вкл. 1-ва степен ,от там нататък ако температурата не пада ,а продължава да се повишава до 98 работи си все 1-ва степен.
                  Ако м-у временно температурата не падне ,а достигне 98 градуса ,се вкл. втората степен ,която охлажда и спира при 92 градуса на водата ,оставяйки да работи отново първа степен.
                  Така е логиката на управление ,която не се изпълнява при мен.
                  точно така е. я огледай термостата какъв е и премери датчика на него, въпреки че изглежда компа нещо се ебава.
                  точка

                  Comment


                  • #24
                    Датчика е със 3 езвода.
                    Единия край има връзка със масата на автомобила и е за измервателния уред за темп. на таблото.
                    Другите два извода дават 5 килоома при студена кола - около 15 град.

                    Те това е - датчика според мен е о.к.

                    Comment


                    • #25
                      при 20 градуса трябва да е около 2,5 килоома , при 80 - около 300 ома.
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        При мен отчита 5 ком. ,а при 95 град. отчита 220 ом.
                        Това означава ли ,че има проблем със датчика на ниските температури.
                        Ако е така ,за проба ще сложа външен термистор и ще го грея полека да вида кво ще стане.
                        Лошото е ,че никъде няма инфо за тия датчици-инфо имам в пред вид съпротивлението им във зависимост от температурата - заводски как трябва да е.

                        Comment


                        • #27
                          ами това са заводските данни. ако искаш може да се изрови цялата графика.
                          сложи на негово място един потенционметър, дай контакт и почни да го въртиш и виж ще се включи ли 1-ва и след нея 2-ра.
                          точка

                          Comment


                          • #28
                            Това ще е следващата ми проба.

                            Comment


                            • #29
                              Закачих многооборотен пот. 5 ком. и почнах да въртя.
                              НЕ се вкл. първата степен-директно тръгна втора степен.
                              А сега де.

                              Comment


                              • #30
                                Прозвъни линията от релето до ЕКУ-то.Ако тя е наред,провери ЕКУ-то комутира ли линията.
                                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X